greatwhiteprivilege:

hot people with tattoos and glasses make me sweat

500daysofeffyou:

SpongeBob, where’s my order?

image

Did you look under the tray?

image

Oh. No I didn’t, sorry.

image

image

urlcum:

livelawless:

lnvocation:

My thighs are huge cuz they’re full of secrets

Wrap them around my ears and let me hear them all

You smooth motherfucker

The evolution of All Time Low videos. - requested by besideyu

"Since their formation 11 years ago, this next band have been in the party scene and they’ve done some dirty work, but don’t panic, it’s nothing personal, in fact, it’s so wrong, it’s right. Ladies and gentlemen, give it up for pup punk’s fortunate sons, ALL TIME LOW! “

lucidnee:

prettypussyprincess:

if u wit ur girl

and she put her phone down like this:

image

u mostly likely a side nigga stay woke

Can y’all stop giving away secrets

LotR + Blades

i want sting as a tat

50shadesofyodaddysdick:

boyfriend: what’s for dinner?

me:

image

omg

burritolover97:

eyebrow game strong? more like eyeBAG game strong. i’m fucking exhausted. haha lol

animalrights-humanlefts:

cellulite and stretch marks are okay
cellulite and stretch marks are okay
cellulite and stretch marks are okay
cellulite and stretch marks are okay
cellulite and stretch marks are okay

uncacti:

beingmagical:

Seen as they were complete strangers this kiss is the definition of perfect. I need to be kissed like this.

Love this video

basedgosh:

i feel like tall people at concerts have everything they want in the world

sammybitchfacewinchester:

fricken-nuggets:

fricken-nuggets:

Whats red and bad for your teeth?

a brick

well you’re not wrong

endocrines2:

*drinks vodka* *gags* “ugh I hate vodka” *drinks vodka*